søndag den 24. januar 2010

Jeg er en samler

















Hej allesammen
Ja jeg fik lige lyst til at vise lidt af mit porcelæn, jeg er en samler uden lige dette er bare noget af det jeg samler på. Alt i lilla, mint, grøn, himmelblå og rosa. Ja og tro det eller ej jeg bruger det faktisk(selv om min mand synes det fylder for meget kontra hvor meget jeg bruger det). Jeg elsker at dække bord i forskellige stemninger. Vi havde vores forældre til middag igår og skulle have kinesisk og spise med pinde, så havde jeg lagt pindene på de lillae kakler det så så godt ud. Nå men god søndag og nok om mit porcelænsflip.
Knus Rikke

2 kommentarer:

  1. Det er mærkeligt med mænd, de synes at alting fylder for meget :-)

    SvarSlet
  2. Hello to you!
    I think I´ve seen your shop in different German and French magazines, is that right? Yesterday I found the French magazine ´Campagne & Décoration´ from 2006 and... surprise... all beautiful white pictures of your shop and lovely home! :D
    Best regards, Marjolijn
    Belgium

    found your link at ´Seasons of my Home´-blog.

    SvarSlet