mandag den 30. august 2010


Hej igen
Vi har lige været i Jylland hele weekenden
ovre hos min veninde Marlene og hendes familie.
Det har været skønt, vi spiste sent brunch og
så tog mig, min svigerinde og Marlene crosseren
ned over marken ned i dalen til hendes heste og
fik dem fodret. Da vi kørte hjem fik vi samlet
æbler og brombær sammen til en omgang muffins.
Så gik jeg i køkkenet for at bage dem, imens de andre
gjorde ponyen klar til trækketure, ungerne elskede det
og senere bagte vi snobrød i gården. Ud på aftenen
blev mænderne sat til at sætte borde op i stalden
og så skulle der grilles. Hele stalden blev pyntet
med levende lys og lanterner.
Det var så hyggeligt, jeg vil bo på en gård........

1 kommentar:

  1. ååh..det høres ut som en deilig weekend Rikke :) tenk å bo på en gård med hester..det hadde min Emma likt ;)

    speilet har kommet vel fram..nå er det bare å komme i orden på stuen og finne en riktig fin plass til det..
    drømmer meg tilbake til den vakre butikken din..håper jeg får anledning til å komme innom en gang senere :)

    ha ei fin uke!!
    klem Anne♥

    SvarSlet